روزی می رسد ...







روزی می رسد ...  

 

 

  می رسد روزی که بی من روزها را سرکنی

 

 

می رسد روزی که مرگ عشق را باور کنی

 

 

می رسد روزی که تنها در کنار عکس من

 

 

شعر های کهنه ام را مو به مو از بر کنی

 

 

تا مرا داری دلم را خون مکن

 

 

این دل سرگشته را مجنون مکن

 

 

تا نسوزی همچو من درآتش خشم زمان

 

 

کی توانی موی خود همرنگ خاکستر کنی

 

 

سال ها درد مرا درمان نکردی بعد من

 

 

آنچه با ما کرده ای با عاشق دیگر مکن

 

 

تا مرا داری دلم را خون مکن


 

این دل سرگشته را مجنون مکن ...




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته اي از يك عاشق به نام :Nsm2| دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:, | 16:5 | + | موضوع: <-CategoryName-> |